Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sa druge strane barikade

Komentari (106) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 18 april 2015 15:59
Mićko
I ovo je kao dijalog? Kao gluvom šaputati i slepom namigivati.
Preporuke:
148
4
2 subota, 18 april 2015 16:06
rpska sarma, a može i pasulj
Znači I DALjE ostaje Mi i... Oni!? Pa, dobro, neka bude što biti ne može!? Ostalo znate, sve uostalom stoji u... "Gorskom vijencu"!? Kako za BIVŠE "naše", tako i za BIVŠE "podstanare"!? Da, baš "podstanare", a ne susede!? Jer, sused ti NE PALI IMOVINU, NE LOMI VOĆKE, NE TRUJE VODU, NE UBIJA STOKU i NE RANjAVA& SILUJE ČELjAD!? Sused je ONAJ do Boga ili ako nije, ... onda je ZVER!? Prema tome, NEKA BUDE ŠTO BITI NE MOŽE!
Preporuke:
143
3
3 subota, 18 april 2015 16:08
slobodan
Ostaje da jedino ratom rešimo sve probleme.
Preporuke:
159
7
4 subota, 18 april 2015 16:17
stanje stvari
Dobar pregled stanja. Gospodin Antonić pokušava da strpljivo i mirno argumentiše, a njegov sagovornik jednostrano lupa o "genocidu", ubistvima i progonima. I obratite pažnju, otvoreno govori o nama kao "poraženom neprijatelju".
Preporuke:
168
4
5 subota, 18 april 2015 16:34
Observantes
Antonić vodi dijalog sa sobom a sagovornik monolog s obojicom. Antonić , kolokvijalno opipava „anatomiju za sever“ (mada ni to neodobravam, tu „anatomiju“, jer Metohija i Kosovo je, cela, sveta srpska zemlja) a sagovornik na sve načine ignoriše terorističku šiptarsku suštinu. Sagovornik prirodnim i zasluženim smatra nepostojanje Srba jer „još od Turaka su oni to zaslužili“ a „ još kad mi je baba ispričala“ onda je to apsolutno tako. E, Antoniću s kim (može i KiM) ste Vi i Srbi našli da vodite dijalog! Šiptar nije shvatio da na sivu masu možeš da gledaš odozdo i odozgo. Problem kod Šiptara je što je njihov pogled uvek odozdo. (P.S. Ideja levice se rađa iz gornjih slojeva sive mase velikog mozga. To je onaj sloj koji prvi izumire starenjem. Zato je sagovorniku „baba“ neprikosnoveni autoritet i argument!).
Preporuke:
120
3
6 subota, 18 april 2015 16:38
Drinko Končarević
@ Slobodan,
Ne treba rat. Dovoljno je da se maknu Ameri iz baze "Bondstil". Odmah za njima trče i Albanci. Kada će to biti? Ne znam. neki parametri govore da će se u samoj Americi desiti stvari zbog kojih će Amerika u velikoj meri da promeni politiku prema Istoku.Živi bili pa doživeli.
Preporuke:
128
4
7 subota, 18 april 2015 17:00
gavrilo
evo sada čitam neke povelje cara Dušana koje je davao nomadskim šiptarskim planinskim plemenima da mogu da siđu i gdje da napasaju svoja stada...od ovog Ljepaja čujem da je iz okoline Niša, možda ako je kao i mnogi promjenio Narod i vjeru.Svašta bi mogli da čujemo i od naših do juče Crnogoraca no to je duga priča!Sa šiptarima se ne treba uopšte uvaljivati u nikakve priče jer to je potpuno deplasirano!i treba čekati promjenu na globalnom planu!
Preporuke:
132
5
8 subota, 18 april 2015 17:05
ANA
Ovaj Albanac otvoreno preti i sta ce biti sa Srbijom kao I onaj nemacki pokojni ambassador Mas koji je valjda u Utisku nedelje, nekom sagovorniku rekao DA JE Kosovo gotova stvar a ovaj je rekao PA KAD JE TAKO ZASTO NAM TRAZITE DA PRIZNAMO? Na to je ovaj rekao PA AKO NE PRIZNATE UZECEMO VAM VOJVODINU, SANDZAK ... tO je bilo pre par godina I bila sam sokirana drskoscu I bezobrazlukom. Uskoro je otisao a posle I umro. Znaci svi razgovori sa |Siptarima se vode na taj nacin.. MI SA JAKIMA IMAMO DOGOVOR I IMA SVE DA PRIHVATITE I DA PEVATE INACE... E zasto se mi ne vezemo uz one druge jake to je pitanje...
Preporuke:
111
2
9 subota, 18 april 2015 17:19
Osvajačke horde na lokalu
Ovo bi trebalo da čitaju oni iz "druge Srbije", da vide svoje i pravo lice svojih naredbodavaca.
Preporuke:
102
2
10 subota, 18 april 2015 17:28
...
Šiptarska nepismena posla.Kako to oni fino tumače istoriju po principu "šta je baka rekla baki"...A druge pisane tragove ne spominju naravno,hehe.

Elem,gospodin Antonić sa ovakvima baš i nema puno toga da diskutuje.Ne vredi.

Jer ko je živeo sa šiptarima i pored šiptara zna da ovakva vrsta diskusije sa njima ne vredi.Pa to su čak i amerikanci chvatili.

To je narod bez istorije,tradicije,kulture...narod kojem je u genima samo krađa i banditizam,ma kakvu im državu amerikanci i nemci pokušavali napraviti.

To će se kad tad na Balkanu rešavati i to baš po modelu "domino efekta".(Srbija,Grčka,Makedonija),koji ovaj pametnjaković priželjkuje.Jer,dojadili su svima ama baš svima na Balkanu...Zloputpotrebili su gostoprimstvo.
Preporuke:
112
3
11 subota, 18 april 2015 17:30
Veritas Triumhus
Vi se zalažete da se albanski intelektualci zalažu “da i Srbi nešto dobiju” u ovoj priči. Shvatam ideju! Al' - ne damo ništa! Zašto davati?


pa to samo glupi srbi davaju, niko normalan neda svoju teritoriju...eto, sa tim se slazem...sad da se vratimo na 40000 silovanih albanki...to je vec za verovali ili ne da covek moze ovakvu glupost da kaze...sledece je kidnapovanje, kidnapovali su se ljudi i pre rata, to ljepaja dobro zna, ali nista da kaze o zutoj kuci i jos mnogim zlocinima albanaca...e moj Antonicu, ja sam dole rodjen, zalosno je, ali albance odrzava samo mrznja prema srbima, nikada nece stati da mrze i da unistavaju Srbe, dokle god postoji LDP, SNS i DS sa njihovim idejama, albanci ce biti blize nisu....njima je cilj da uzmu pola srbije i uopste ne sumnjam u to da ce uspeti, mi smo jednostavno narod koji nestaje a uz to imamo teske nepismenjakovice i nesposobnjakovice...ta masa SNS i DS npismenjakovica ce nas glave kostati!
Preporuke:
95
2
12 subota, 18 april 2015 18:07
komentar
Cijenjeni Gos.Antonicu!

Cemu uopce dijalog sa osobama poput biserko ili ljepaja? Iz iskustva znam(figurativno)da kad su u pitanju hijene tu Vam nista ne pomaze!!!
Preporuke:
91
1
13 subota, 18 april 2015 18:28
Arčibald Rajs
Sa albanskim narko-dilerima i teroristima nema dijaloga, oni koji su pobili na hiljade Srba, vadili živim Srbima organe, popalili na stotine crkava ne poznaju jezik dijaloga već jezik sile. Kada im drugari preko Atlantika budu jednog dana spakovali kofere onda će postati mnogo mekši, ali tada će doći račun za sve zločine na naplatu. Do tada da parafraziram pozdrav raseljenih Jevreja koji su skoro dva milenijuma imali pozdrav ''dogodine u Jerusalimu'', moj pozdrav je ''dogodine u Prizrenu''.
Preporuke:
88
2
14 subota, 18 april 2015 18:42
Dragan
Činjenica je da su Albanci pod vlašću Srbije imali autonomiju i beskrajno šira prava nego danas Srbi imaju na od zapada okupiranom Kosovu. Srbi kada su bili u vlasti su dali Albancima autonoman život u zajednici sa Srbima. Šiptari to ne daju Srbima kada su oni u prividnoj vlasti (ta vlast na Kosovu je zapravo NATO vlast), čak da je vlast šiptarska bila bi puno gora (pokazalo se 24 marta) nego li je vlast okupatora NATO pakta.

Problemi o kojima Fadilj govori su nastali onda kada su šiptari uznastojali da otmu Srbima srpsku teritoriju samo za sebe a Srbima - ništa.

O događajima posle NATO bombardovanja Fadil se pravda: "Da li smo mi imali snage sve to kontrolisati? Ja mislim da nismo." Al on misli da su Srbi imali snage kontrolisati događaje nakon pokušaja šiptara da im otmu deo teritorije. Znači šiptari nisu mogli kontrolisati svoje zlo, i stoga nisu krivi a Srbi su morali moći kontrolisati svoje zlo inače su krivi.
Preporuke:
60
2
15 subota, 18 april 2015 18:50
ludilo
ovakav dijalog je vec vidjen jos od hrvata,njihovi intelektualci nauce pesmicu od glavnog PR-a i onda ko o cemu baba o ustipcima, nije vredno trositi vreme na to.
Preporuke:
77
4
16 subota, 18 april 2015 18:52
Dragan
Događaji na Kosovu koji su se desili nakon NATO bombardovanja pokazuju i dokazuju da je Milošević bio potpuno u pravu u nastojanju da policijskom i vojnom silom pokuša oda odbrani srpski narod, srpsku teritoriju i srpsku državu.

A to što je u toj pometnji rata bilo zločina naravno treba osuditi, ali u svakom ratu je bilo zločina! Nađite neki rat bez zločina! I ovaj rat na Kosovu po tom pitanju nije nikakav izuzetak. Zločine su nažalost činili svi. Pogledaj samo koliko zločna čini američka vojska svuda po svetu, i to ne u ratu već u okupaciji. A oni Srbi koji su činili zločine učinili su i najveću kontra-uslugu svom narodu i državi. Rat ako baš ne može da se izbegne mora da se vodi po viteškim principima. Ne sme se činiti nikakvo zlo, nikakav zločin. Ubiti ili biti ubijen u viteškoj borbi je slavan čin, a činiti zločin i mučiti ili ponižavati sputanog je odlika bednika. Al danas je malo vitezova i viteškog duha, većinom kurvarluk, a žale se na druge...
Preporuke:
67
4
17 subota, 18 april 2015 18:59
ludilo
uostalom 40000 silovanih zena, za tri meseca rata , pa ko je onda ratovao ,koliko bataljona silovatelja treba imati plus logistika plus ... mislim stvarno ako je to intelektualac ja sam vanzemaljac.
Preporuke:
95
3
18 subota, 18 april 2015 19:02
Stanić Milan
Treba biti strpljiv i čekati 2."poluvreme.

"Mi, koji smo bili zaduženi za teritorijalni integritet zemlje u proteklom periodu, na ovaj ili onaj način, očito nismo izvršili zadatak.Srpski narod koji je bio tvorac Jugoslavije,tu zemlju trebao je braniti još u Sloveniji po ceni najveće žrtve. Kad se došlo do KiM bilo je suviše kasno.
Političari koji dođoše posle 5. oktobra otvoreno su "prodavali"suverenitet zemlje - deo,po deo, radi neki fantomski integracija u EU i ličnog probitka i koristi, u čemu su prednjačili čelnici DS-a,SPS-a i SNS-a.
Otišlo se predaleko.Bez veliki lomova nećemo biti u mogućnoti povratiti suverenitet i integritet Srbije.Pre 15 dana na RTRS-u gostuje Francuz,poslenik javne reči."U Evropi ne postoji tužnije mesto nego na Kosovu, gde srpski narod živi u enklavama,obespravljen,siromašan, zaboravljen..."Treba li šta još reći?
Preporuke:
69
3
19 subota, 18 april 2015 19:13
ribar
Pošto se ovde vodi debata o šitarskom osećaju pravde napisaću o njoj priču mog dede i babe . Po završetku aprilskog rata 1941. kad se jugoslovenska vojska povlačila moj deda je bio u četi koja se povlačila preko Kosova i Metohije . Ostali su bez hrane njih 15 . Naišli na šiptara i ponudili mu novac za hleb. Šiptar je reko neću pare oću pušku. Dali su mu pušku ali su krišom izvadili udarnu iglu . Pošto su krenuli pogledaju prema šiptaru a on nišani i klikće da ih upuca al nije uspeo . A moju babu su za vreme rata proterali šipgari iz Vučitrna kao dete uspela je da se spase bežeći na magarencetu . Prihvatilo ih je jedno selo u okolini Prokuplja i pomoglo . Imam samo reći jedno na sve ovo DOGODINE U PRIZRENU!
Preporuke:
87
2
20 subota, 18 april 2015 19:28
Observantes
Interesantna je propagandna šiptarska sistematičnost što nije odlika zatucanosti koja je u osnovi šiptarskog balističkog terorizma. Odlika šiptarizma nije kreacija već destrukcija. ŠIPTARI SU USTAŠKA VOJSKA na terenu Srbije. Uz MONTENEGRINSKU VOJSKU se, drogom kao oružjem, preplavljuje Srbija. Brutalna prostitucija koja se reklamira na nacionalnim televizijama, primerom, preko ženske sorte, vrši se ubacivanje crva definitivnog raspolućivanja među Srbe, po polu. Muški su nesposobni da brane Kosovo a žene vam se prostituišu s Arapima i Osmanijem (i sl. na jahtama, u Dubaiu...) za pare...
Preporuke:
64
2
21 subota, 18 april 2015 19:31
Observantes
... Ili Hasan Dudić, može opravdano da bije pred kamerama, za primer, kad hoće (nogama, rukama...). Žene prostitutke, Srpkinje, izdržavaju muške Srbe kukavice i jajare! Ustaški rukopis je u tome očigledan. I ne zato što je taktički nadmoćan nego zato što je vatikanski tutor svesadržajan i održava lanac antirpske komande. Sve agresivno protiv srpskog naroda u osnovi je iz ustaškog repertoara. Ni ustaše nisu kreativne ali u lancu antisrpstva, zadovoljni i nimalo umorni, bez koštanja (čak uz ogromnu zaradu), posreduju prošitarski jer Srbi su kukavice a žene su im prostitutke!
Preporuke:
50
3
22 subota, 18 april 2015 19:43
DEL POTRO
Sad razumem zasto ono jedno Srpce preostalo u Prizrenu ne sme ni u dvoriste da izadje.Jer ovaj je valjda neki siptarski intelektualac.Mozes misliti kakvi su oni sto nisu intelektualci.
Preporuke:
84
1
23 subota, 18 april 2015 19:45
Banditski brlog
..."Ali, sa slobodom se ne da pregovarati"!...

U YU državi g. LJepaja imali ste vi i slobodu i veća prava nego Srbi. Ali vam to nije bilo dovoljno: hteli ste Kosovo bez Srba i to ste uz pomoć zapadnih sila i dobili.Ali nećete za dugo. Kao što je vaša prababa pričala vašoj babi, tako ću ja mojim unucima a oni svojim, pričati ko ste vi i šta ste.
1941. g. listom ste prišli okupatorima tj. Nemcima i Italijanima. I možete zahvaliti J. Brozu što nista 45.-te proterani isto onako kao folksdojčeri iz Vojvodine.
Preporuke:
64
3
24 subota, 18 april 2015 19:49
Dragan
Glavni problem Srbije u proteklim ratovima je nepravednost i neobjektivnost zapada - nametanje laži kao istine. I to nije prosta čista laž, ona je ona žilava laž koja je pomešana sa malo istine.

Iako je Srbija branila svoj narod i jedina bila za očuvanje zajedničke države zapadu nije odgovaro "saveznik Rusije" pa su svalili gomilu laži na Srbiju.

Te laži, budući prefidne se sastoje u tome da se zataškavaju zločini nad Srbima a ističu zločini Srba. Tako izgleda kao da su Srbi krivi a nesrbi žrtve; dok je na nivou naroda i države istina obrnuta. Srbi su najviše i kao narod i kao država izgubili u tim ratovima i oni su tu najveće žrtve i taj rat protiv Srba još nije prestao. Objektivni podaci govore jedno a zapadna propaganda obrnuto od toga.

Glavni krivci za taj inženjering su britonsi i germani (Amerika, Britanija i Nemačka i Austrija pre svih). Srbja je tu izgubila propagandni rat gde je zapadna laž (nadam se privremeno) pobedila objektivnu istinu na terenu.
Preporuke:
48
1
25 subota, 18 april 2015 20:05
činjenica
sve će ovdašnji komentatori probaviti samo ne realnost
Srpska istorijska nacionalna frustracija je da izigravaju veliki evropski narod, a za takvo nešto nemaju dovoljno biološke supstance, tako da sve liči na situaciju kada impotentan muškarac hoće da siluje ženu - muči sebe a i nju. Da Srba ima kao poljaka, francuza, talijana itd. pa naravno da bi ostali u manjini tražili svoja manjinska prava i kraj priče. Već sada u jugoistočnoj evropi srbi nisu najbrojniji narod (zbrojite slobodno). I svakako, srbi su devedesetih imali 'viagru' - JNA. 'Viagre' više nema!
PS
Znam sad će ovi heroji komentara opet da tvrde da niko osim srbina ne zna repetirati pušku i slične gluposti. Ako im je lakše neka tako misle i dalje.
Preporuke:
18
67
26 subota, 18 april 2015 20:14
fristajlo
Da malo "džarnem" Antonića: šta ste tražili- to ste i dobili!
Šalu na stranu- bilo je za očekivati ovakav odgovor na Antonićeva pitanja. Ne samo zbog "monolitnosti" albanskog promišljanja o temi, već zato što svako iskakanje iz te matrice stavlja metu na čelo nekog ko bi rekao drugačije; to se već događalo, to znamo...
A što se tiče-
Neobična mi je ta tradicionalna osobina srpskih levičara da se velikodušno – „internacionalistički“ – odriču teritorija gde žive Srbi;

-to je zato što to vuku kao naviku iz vremena "crvenog diktata" iz Kominterne, koja je se "gađala" tuđim nacionalnim teritorijama krajnje neodgovorno. Kako se to završilo- svi znamo; eto, i Krim je jedno od takvih žarišta.
Biti levičar je stvar političkog modela, koji zastupate; to nikako ne isključuje nacionalnu pripadnost i patriotizam. Čak ga, u svetlu poslednjih decenija i iskustava u vezi s tim- čini obaveznim.
Klasno i nacionalno se dopunjuju i čine korpus obaveznih prava radničke klase.
Preporuke:
46
4
27 subota, 18 april 2015 20:28
"Srbi su kukavice a žene su im prostitutke!"
Još nije tako, ali to jeste ono što nam nameću gospodari prljavog novac sa zapada, njegove ovdašnje vlasti i njihovi cinični zastupnici i provokatori na "real" medijima.
Preporuke:
48
0
28 subota, 18 april 2015 20:36
miko
Adolf Hiler je područje severno od reke Ibar, po okupaciji, priključio Nedićevoj Srbiji, a danas se Angela Merkel upinje svim silama da to područje nazove izmišljotinom „severno Kosovo“ i pripoji ga na silu stvorenoj državi Kosovo. Leposavić, Lešak i Zvečan, opštine severno od reke Ibar, nikada nisu pripadale KiM sve dok ih Petar Stambolić, pedesetih godina prošlog veka nije protivustavno (jer je unutrašnje uređenje Srbije bilo definisano u Ustavu NR Srbije) oteo od centralne Srbije i priključio AP Kosovo i Metohija. Zapadu, naravno, nisu smetale odluke diktatorskog i nedemokratskog komunističkog režima ako su bile na štetu Srbije i srpskog naroda. Šta više, vidimo da su mu dobro došle...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/04/15/jesmo-li-idioti-ili-samo-licimo/
Preporuke:
47
1
29 subota, 18 april 2015 20:36
Dragan
činjenica


Činjenica je da su oko Srbije celu deceniju obigravale sve najveće sile zapada ne bi li je nekako savladale i obuzdale, a bila je izolovana i sama! i nisu uspeli u tome dok se među srbima nije našao kritičan broj korisnih budala 5 oktobra. Ni sankcije, ni satanizacija, ni bombardovanje 18 ekonomski najrazvijenijih zemalja zapada, nisu doneli pobedu zapadu nit su savladali malu Srbijicu, već je to učinila naivnost i pohlepa dela stanovništva koji su poverovali da im je neprijatelj vaći prijatelj od domaćeg branioca! To je ono što je Srbiju dovelo u ovo stanje - vlastita naivnost i pohlepa.

A NATOu služi na čast ono bombardovanje od 78 dana naroda koji je samo branio svoj dom i državu, i to praktično bez objektivnih tehničkih sredstava za odbranu od takvog neprijatelja. To je zapravo bio masakr i iživljavanje.

Nećemo im to zaboraviti. Neke će oni zaluditi, al neke nas - neće. Prvom prilikom RUSIJA!
Preporuke:
49
4
30 subota, 18 april 2015 20:42
@cinjenica
Ti sigurno imas puno iskustva sa problemima impotentnog muskarca :D Verovatno si zbog toga toliko nadrndan i Srbi su ti krivi za sve.Kupi africku sljivu i sjasi ;)
Preporuke:
60
6
31 subota, 18 april 2015 20:45
Dragan
Činjenica je da afrička šljiva - ne pada!
Preporuke:
18
5
32 subota, 18 april 2015 20:46
Observantes
@činjenica, Biološka supstanca se danas rešava s dve rakete. Srbi su poslednji branili antibiološki princip: „čije ovce tome i livada“ (vatikanskoustaški s indukcijom Šiptara). Poslednja šansa civilizacije bila je srpska žrtva za dobro planete. Srbi ne kukaju. To što nam psuju majku, što siluju jedan narod je bio poslednji civilizacijski ispit i vaša poslednja šansa. Šansa za inertne jednoćelijske organizme. I sami da ostanete poješće vas veći crv. Šansa planete su Srbi. Da ponovim, SRBI! Planetarni katanac je u Srba. Molite Boga da Srba bude! Jer, Srbi kad se mole za sebe, mole se, ustvari, za vas.
Preporuke:
50
3
33 subota, 18 april 2015 20:51
Bojan, Priština
Prva lekcija koju bi trebali znati koji nisu iz sredina gde se živi sa Albancima :
Svaka razumna rasprava, pošten i iskren pristup - civilizovan odnos JE POTUNO BESMISLEN.

U Toplicu i južnu Srbiju su došli na turskim dimiskijama i handžarima - srpskom puškom smo ih isterali.Nažalost mi u staroj Srbiji nismo imali sreće da nas Obrenovići oslobode, i reše problem arnautluka, ko se sada seća da su u Užicu Turci i Muslimani bili 95%, u Šapcu 80%, da je Čačak turska reč itd.

Isti je slučaj sa Kosmetom i Pomorijem - zvučiće brutalno, ali ili ćemo ih najuriti srpskim oružjem ili ćemo ih dočekati ponovo kod Prokuplja i Blaca, vrlo brzo. Ipak je sve to naša iskonska zemlja.
Preporuke:
71
2
34 subota, 18 april 2015 20:57
Observantes
@DEL POTRO, dugo ti je trebalo!
Preporuke:
18
1
35 subota, 18 april 2015 20:59
Posmatrac
Pozdravljam NSPM što je objavila ovaj dijalog. G. Antonić je dosta umeren, hrabar i civilizovan, a njegov sagovornik dosta oštar. Ali treba da cujemo jedni druge. Razočaran sam komentarima, jer su potpuno jednostrani. Daleko smo još od mirnog suživota.
Preporuke:
10
60
36 subota, 18 april 2015 21:00
Bojan, Priština
Miko

I ne samo to, Hitler nam je ostavio i oblasti oko Vučitrna i Podujeva.
Što je dokaz da su ovi neonacisti mnogo gori od njihovih prethodnika.
Preporuke:
55
1
37 subota, 18 april 2015 21:30
bob.e.lee
Kratak komentar, na latinici, da ako neko čita sa "druge strane barikade", može da mi objasni: 84-5 sam bio u jna na KiM, na aerodromu. Moja porodica se leta '85 vraćala sa odmora u Grčkoj i hteli su da me posete.
Na pitanje gde je aerodrom, niko im nije odgovorio a to se sve dešavalo par godina pre Miloševića.
Preporuke:
35
3
38 subota, 18 april 2015 21:51
siniša
Gospodin iz Albanije ističe svoj najači argument, a to je da mu je baba pričala šta je njoj pričala njena baba. A to je da su oni živeli u nekom selu, selu Ljepoja, kod Niša. Dakle selo Ljepoja, što se vidi po ienu je albansko selo, jar je tako rekla baba, po kazivanju njene babe.

Recimo da je baba skroz u pravu, da jesu živeli u selu kod Niša i da se selo zvalo Ljepoja i da su ih odatle isterali Srbi.

Međutim i ja sam imao babu i mene jemoja baba nešto učiila na primer da sam ja Srbuin, a da su i drugi ljudi ljudi i da treba da budem prvo čovek, pa tek onda Srbin. Ali Ljepoju, pravo albansko ime, njegova baba nije učila da treba da bude prvo čovek, pa tek onda sve drugo, zato verovatno jije Srbin. Kad je Albanac što se zove Ljepoja.

Uglavnom, istorijska diskusija počiva na pozivanju na istrorijske dokumente i spomenike, a ne na iskaze babe. Babini iskatzu su relevantni za vaspitanje.

Gde piše u kom istorijskom izvoru da je to selo bilo albansko, a gde piše da Kosovo nije srpsko.
Preporuke:
50
2
39 subota, 18 april 2015 21:54
Na Gazimestanu
Dijalog s ovima,samo preko nisana.
Preporuke:
67
1
40 subota, 18 april 2015 23:22
fristajlo
Posmatrac
Razočaran sam komentarima, jer su potpuno jednostrani. Daleko smo još od mirnog suživota.

Razočaran sam Vašim razočaranjem, jer je potpuno neosnovano i neobjektivno.
Pričate o jednostranosti, i suživotu (hrvatski izraz?), a zaboravljate ko je iz toga jednostrano istupio?!
U SFRJ je to funkcionisalo, a onda je albanska strana odlučila da to više ne želi, i decenijama sabotirala svaku integraciju u državna ustrojstva, koja su se izređala.
Albanci su izvršili klasičnu secesiju, nasilnu, i uz presudnu pomoć stranog faktora, a iole poštenim sagledavanjem sadašnjeg trenutka uočava se da preostali Srbi žive u klasičnom getu, lišeni najosnovnijih ljudskih prava.
Dakle- o čemu Vi to?
Preporuke:
52
3
41 subota, 18 april 2015 23:38
Srbi su proterali šiptare iz niša i okoline!?
Slažem se: Dokazano je da su vojnici, paravojska i policajci 'uspeli' silovati 30-40 hiljada albanskih žena, te tako usloviti na stotine porodičnih drama! Možda će neki pravdoljubac insistirati da ih nije bilo 30-40 000 nego samo 20.000!
..
Sa kime ste to vi Antoniću razgovarali?
Sa profesorkom sa fdu ili albanskim intelektualcem?
Sa bilo kim da jeste,onaj ko izgovori ovakvu flagrantnu neistinu,dezavuiše sebe za bilo kakav nastavak dijaloga.
Preporuke:
60
1
42 nedelja, 19 april 2015 00:29
PAKA
Glas sa druge strane barikade odgovara Antoniću: "našao si kome ćeš da se žališ, pa ja sam klozet papir".
I zaista, sve što se čulo sa druge strane barikade može da se smesti jedino u klozet papir. I priče koje je njegovoj babi pričala njena baba koju su, kako glas njihove savesti reče, silovali 30 do 40.000 puta. I proterali ih, i kuće popalili koje još nisu stigle ni da sagrade, i bogomolje porušili i nadgrobne spomenike polomili, i šumu posekli,i ...ni decu im nisu davali da rađaju, više od osam po glavi, i dečijim dodatkom sa kojim su jedva vezivali kraj s krajem, a Tito kum bio svakom jedanaestom...
I znam da se govornik sa one strane barikade ne obraća nama, sa ove stzrane, nego tamošnjoj deci da bi i ona svojoj deci imalla da pričaju šta im je baba njihove babe govorila o Srbima kojih, srećom, više nema.
Preporuke:
37
0
43 nedelja, 19 april 2015 02:16
au mile
Rušitelji srpskih grobalja, nasilnici, razbojnici, ubice, silovatelji, kasapi, lažljivci, banditi. Talog. Bez ijednog jedinog priznatog naučnika, umetnika, čoveka , bilo koga. Jedinstveni u mržnji prema svim drugima, sa jednom idejom, kako prognati i oterati sve što nije Albansko. Grabeći komad po komad zemljišta, tuđeg zemljišta, besomučno rađajući decu koja će biti narko dileri i ubice da bi se još više rađali, sa samo jednim ciljem, da demografski potuku starosedeoce i da se šire. To je jedina njihova ideja i ideologija. Nema levice, nema desnice, nema demokrata, socijalista, pluralizma, bilo čega. Nema ničeg. Samo ideja o Velikoj Albaniji, etnički čistoj. I taj talog danas podržava najjača sila sveta i "demokratski" zapadni svet.
30-40.000 silovanih Albanki. Laž.
13.000 ubijenih "civila". Laž.
Nepripremljeni banditi i silom mobilisani neobučeni seljaci nikako nisu civili. Dobro osposobljena vojska ih je tamanila kao muve. Čak i na Košari gde su imali NATO vazdušnu podršku su izgubili.
Preporuke:
44
0
44 nedelja, 19 april 2015 06:37
Nije kriv internacionalizam već kosmopolitizam
Rusi nemaju drugi izbor do internacionalizma.To ne znači predaju teritorije. Glavni samodestruktivni potencijal Srbije je baš bio i ostao revanšizam i friziranje istorije. Pobednik je u pravu!!!! Monarhija je poražena. Četnički nacionalizam je poražen. Komunjarski socijalizam je poražen!... Ne treba se vrteti u krug. Idemo dalje. Učimo od SAD i EU ali ne potcenimo ni SSSR, YU, EEZ...Srbi probudite se, nešto se dešava. Pa nas zavitlavaju razgovorima sa Šiptarima. Pa gde je demokratija u Srbiji? Kada ste bili u nekoj emisiji?
Preporuke:
8
10
45 nedelja, 19 april 2015 07:48
el srbinjo
Antonić traži autonomiju za severni deo, a ovaj bi da uzme sve do Niša.besmisleno je voditi dijalog sa šiptarima.
Preporuke:
35
0
46 nedelja, 19 april 2015 10:08
leki
Dok Srbi ne uklone kosti Dimitrija Tucovića sa Slavije i ne obale ono Meštrovićevo čudo na Kalemegdanu koje se zove Pobednik, neće biti mira na ovim prostorima. Tucović je pre sto godina otvoreno optuživao državu Srbiju i njenu vojsku za genocid nad šiptarima, oslobadjanje Stare Srbije nazivao imperijalističkim osvajanjima srpske buržoazije, i umesto da vo vjeki vjekov u srpskim udžbenicima bude obeležen kao izdajnik, o njemu se pišu laži, a komunističke vlasti su mu kosti sa lazarevačkog vojničkog groblja 1949. prenele na Slaviju, da ga svakog dana mimohode stotine hiljada ljudi. A Pobednik je šiptar, go, samo sa kečetom na glavi, što se jasno vidi na fotografijama izbliza.
Preporuke:
34
3
47 nedelja, 19 april 2015 10:22
Neša (Glodur)
Koliko se može voditi "dijalog" sa predstavnikom naroda za koga kaže da su Albanci a ne Šiptari. Pa, i sami Šiptari ne priznaju da su Albanci. Isti je slučaj sa Ciganima koji ne priznaju nametnuti naziv Romi. Sam stav o nazivu sopstvenog naroda je polazna osnova za sve dalje što može da zastupa i govori "ugledni kosovski politički analitičar" kako ga mediji predstavljaju.

Evo nekih njegovih stavova koje oštro zastupa: Bošnjaci i Albanci su evropski narodi, Sandžak i Preševska dolina trebaju biti autonomije, Preševsku dolinu vidim kao buduću autonomiju, za nas Evropa nema alternative, na Balkanu danas postoje samo dve razlike: evropska ili antievropska orijentacija...

Dijaloga, dakle, u ovom trenutku može biti samo sa zvaničnom Srbijom ali ne i sa Srbima.
Preporuke:
24
1
48 nedelja, 19 april 2015 10:22
Stanić Milan
Stanić M. - Observantes

Isčitao sam Vaše priloge na zadanu temu.Mogu reći da su vrlo interesantni i da suštinski objašnjavaju šiptarsku ekspanzinističku politiku.Lično, pročitao sam dosta relevantne literature vezano za srpsko - šiptarske odnose.Za razliku od srpske politike koja se "lomi" i menja zavisno od ideološke državne matrice,šiptarska politika,kad je u pitanju nacionalni interes ima istorijski kontinuitet.Karakteristika šiptarskog delovanja kroz istoriju je pragmatičnost.Albanski prvak Paško Vasa - efendija će reći," da je jedina religija Albanaca - Albanija i da u tom smislu treba fokusirati ukupne nacionalne i duhovne snage.Posle osnivanja Prizrenske lige 1878 tzv. "Albanska liga" je bila produžena ruka turske diplomatije na Balkanu jer nije bila zadovoljna zaključcima San Stefanskog mira i Berlinskog kongresa.Šiptarski projekat V. Albanije nije plod E. Rame već albanski nacionalni program koji je star 120 g.Ako pogledate dokumente Prizrenske i Pećke lige(nast)
Preporuke:
25
0
49 nedelja, 19 april 2015 10:34
Stanić Milan 2
(nast)
Kosovskog komiteta iz 1918.Bujanske konferencije KPJ-Pokrajinskog komiteta za KiM 1944."Kačanički ustav iz 1992."i konačno proglašena nezavisnost 2008. uz asistenciju NATO alijanse.
Mikronacionalizmi ,koji se javljaju posle raspada SFRJ,postali su jako oružje SAD.Zato DŽ.Bejker kaže:" Aktivirati Kosovo kad god treba izdejstvovati ustupke od Beograda."
KiM oblast spadaju u tzv. "kritični prostor" na Blakanu zatvarajući trougao:Skopje - Sofija,Sofija - Kraljevo i Kraljevo - Priština Skopje.Ranije sam pisao da je davno pre zvaničnog raspada SFRJ NATO alijansa uzimala KiM kao "veliku strategijsku ploču"za izvođenje operativno - strategijskog desanta u planiranoj agresiji sa radikalnim ciljem. Veliki srpski naučnik Jovan Cvijić konstatuje:" Ko drži Kosovo, taj ne vlada samo samo sa prostorom Srbije nego i centralnom balkanskom oblašću.
Ergo. Ono,na što ne mogu dati odgovor je autodestrukcija nacije i pored jasno kristalnog saznanja.
Preporuke:
34
0
50 nedelja, 19 april 2015 10:53
SuperBad
Rat je tek poceo
Preporuke:
38
0
51 nedelja, 19 april 2015 11:06
su
Šiptari su samo orudje u rukama Vatikana.
Preporuke:
32
2
52 nedelja, 19 april 2015 11:43
Poštovalac NSPM
Još samo nismo pročitali da je knez Lazar bio Albanac da su se Šiptari i pre Rimljana kupali u kadi i slične gluposti. Albanci ne bi i ni postojali da im Srbi nisu to omogućili, oni su vazda bili nečiji vazali Turski, Nemački, Engleski ili NATO to je svejedno. Naiva i primitivizam elite jednog naroda govori dosta i o tom narodu, ali o narodu se ne sme suditi na osnovu loše elite, ovo pišem iz potrebe da probudim onu pravu vrednosno i moralno, ne posrnulu elitu Srpsku. Kada je reč o ovom Albanskom mudracu, može se izreći ona naša narodna, ''rani kuče da te bolje ujede''. Živela Srbija.
Preporuke:
35
1
53 nedelja, 19 april 2015 11:52
Turas
Čudim se ali donekle i razumem S. Antonića . Gospodine Antoniću postoji u našem narodu izreka ; Uzalud se baca pred svinju biserje " Čerčilov politički moto je bio :"Sa džetlmenima , džentlmenski sa gansterima gansterski "Ovaj Šiptar je prvo neobrazovan ,ne poznaje bližu istoriju balkanskih naroda(studirao je u Prištini) , da bi realno mogao da proceni ko su oni a ko su Srbi na Balkanu .Nije ni čudo . Uspon su doživeli u Brozovom vremenu .NATO okupacija , danas donosi njima "državnost"na bajonetima ( uz pomoć izdajnika na vlasti )i ovaj veruje u budućnost šiptara na Kosmetu. Lupeta o pluralizmu i završava sa katarzom (ali u medicinskom smislu). Jer o moralu razgovarati sa šiptarskim "intelektualcima"je kao što u početku navedoh - bacanje bisera pred svinje .
Preporuke:
35
0
54 nedelja, 19 april 2015 15:21
Darko
Moram podsetiti komentatore što ovde penušaju o Albancima, da niko nikada nije pobio ili na drugi način demantovao navode (ili bar meni nije poznato) D. Tucovića o srpskim zločinima 1912. god.
Preporuke:
9
38
55 nedelja, 19 april 2015 15:25
Branko
Nedorastao sagovornik iz Prištine...
Preporuke:
29
0
56 nedelja, 19 april 2015 16:53
miko
...Naravno da civilizovane zemlje ne ponašaju kao Britanci koji su 1998-99 rame uz rame sa šiptarskim teroristima uzaludno pokušavali da preko Košara okupiraju Kosovo i Metohiju. Zajedno sa još 17 zemalja Britanija je mimo bilo kakvog prava – dakle kriminalno, bombardovala Srbiju 78 dana i noći, ubijala, rušila i zasipala uranijumom, jedina sa Amerikom ostala do kraja u toj zločinačkoj akciji i uprkos svoj sili i obesti vojnički nije mogla da okupira Srbiju i morala je da prihvati okončanje rata Kumanovskim sporazumom i Rezolucijom 1244 koju je i sama izglasala i garantovala...
ako dozvolite, širi komentar: https://moravickikraj.wordpress.com/2015/02/08/prave-se-ludi/
Preporuke:
24
0
57 nedelja, 19 april 2015 17:06
Deda Mile
Dobro je što ste objavili odgovor onog Šiptara koji je prosto lud od mržnje i Srbe ne može da smisli. Neka se vidi s kim imamo posla, a oni koji stalno pričaju o pomirenju neka pokušaju da shvate da je to nemoguće.
Preporuke:
28
0
58 nedelja, 19 april 2015 17:07
Deda Mile
Dobro je što ste objavili odgovor onog Šiptara koji je prosto lud od mržnje i Srbe ne može da smisli. Neka se vidi s kim imamo posla, a oni koji stalno pričaju o pomirenju neka pokušaju da shvate da je to nemoguće.
Preporuke:
13
0
59 nedelja, 19 april 2015 17:08
Drinko Končarević
@Branko,
Da bi dorastao, neka pročita intervju sa Profesorom Igorom Panarinom u današnjoj "Pravdi". Kad sam napisao komentar na komentar Slobodana, nisam znao za ovaj intervju.
Preporuke:
10
0
60 nedelja, 19 april 2015 17:11
Banditski brlog
@Darko

niko nikada nije pobio ili na drugi način demantovao navode (ili bar meni nije poznato) D. Tucovića o srpskim zločinima 1912. god.


Uzmimo da je ovo tačno. Ali zaboravljaš vekovni teror nad Srbima koji su vršili šiptari a sve pod patronatom turske vlasti. Pročitaj o tome knjigu "Ruski Konzul" od V.Draškovića.
Preporuke:
21
2
61 nedelja, 19 april 2015 17:21
Saša
Uzvišeno je vjerovati u dijalog ...

Ali ko god pročita ovo ne može a da ne dodje do zaključka da ima situacija kada je dijalog nemoguć .

Ovo što jedna strana ni ne pokušava da udje u dijalog ili kompromis je odličan primjer da se ne treba zaludjivati da je dijalog moguć i obavezan .

Izmedju Srba i Albanaca je jasna situacija samo to Srbi već 100 godina neće da vide .

Vjerovatno zbog toga što stalno očekuju dijalog .

A još gore je i kada postoji dijalog sa nekim ko je neiskren .

Nema tu nekog dijaloga i kompromisa ... na žalost ali je tako .

Koliko ko silom uzme , sam ili uz tudju pomoć , toliko ima prava .

Može se pričati samo o prekograničnoj saradnji .

Granice su trenutno na štetu Srba .

Zna se kako su tu postavljene i ne treba gajiti iluzije da se bilo kako drugačije mogu promijeniti .

A dijalog ...

U konkretnoj situaciji samo zamajavanje ...
Preporuke:
18
1
62 nedelja, 19 april 2015 17:28
S.Z.Ž
Ovo je još jedan dokaz da sa Šiptarima nema razgovora potkrepljenog argumentima i sa relevantnom osobom intelektualnog tipa iz jednostavnog razloga, što kod njih, šiptara i nema intelektualaca već samo propagandnih botova.
Eto, sad ispada da su Srbi proterali šiptare sa cele teritorije Srbije još pre dvesta godina ali nije jasno što su se zaustavili sa proterivanjem baš na Kosovu, mogli su naši preci još malo da se iscimaju, i proteraju šiptare sve do Albanije ako ne, i da ih podave sve u Jadranu.

A i nešto se ne slaže broj stanovnika Kosova sa beojem ubijenih jer bi po toj logici, da smo ih toliko ubijali njih sad bilo deset puta manje a njih ima deset puta više...izgleda, Laže šiptar pa ne trepće...
Preporuke:
24
1
63 nedelja, 19 april 2015 18:21
Posmatrač
Pokušao sam da pažljivo razumem oba pisca u ovom članku. Antonić svom kolegi u Prištini predlaže nešto logično, da se Srbima na severu Kosmeta da ono što Albanci na Kosmetu imaju u Srbiji. Njegov kolega Lepaja pak govori o zločinima Srba nad Albanskim civilima. Pri tome voli da preuveličava stvari govoreći o više desetina hiljada silovanih žena Albanki, desetinu hiljada ubijenih uglavnom civila, o proteranim Albancima iz Niškog kraja i južnijih delova Srbije posle 1912. godine i dr. Zašto ne kaže kako su počeli sukobi na Kosovu i Metohiji. Zašto su Albanci osnovali ilegalnu skupštinu pokrajine pored postojeće? Reći će da nisu hteli da prihvate Ustav iz 1989. godine kada je položaj pokrajine vraćen u normalu. Zar ne zna da je pokrajina po starom ustavu bila "starija" od Republike Srbije što je mimo pameti. Taj Ustav je 1974. god. donet pod pritiskom zapadnih republika u SFRJ sa namerom da se u budućnosti razbije Srbija. Ko je osnivao naoružane grupe koji su otimali i ubijali civile?
Preporuke:
25
1
64 nedelja, 19 april 2015 18:24
Slavomir Srpski
Prica je vrlo jednostavna: Dosla je NATO i prisvojila Kosovo, koje je sada samo formalno protektorat UN, a bukvalno vanteritorijalna baza NATO. To je NATO uspela ne pobedom, vec strahom Slobe od blefa-pretnji Ahtisarija i laznom obecanju Cernomidina da ce oni svojim vojnim trupama tamo garantovati prava prostalim Srbima.

Elem, Rusi su zbog strategije osjanja "partnera" Nemacke pre svega, jednostrano povukli svoje trupe i pregazili data obecanja, pa je tek onda NATO sebi zazidao drzavu. Pristina je tu vazna koliko kap vode u reci, pa zvati ove nazovi-intelektualce je besmisleno. Dok je tamo NATO, kao nekada Turci, ovi albanski intelektualci ce se osecati nepovredivim. A istorija uci drugacije, pa ce opet neke nove generacije Albanaca tamo platiti za NATO ambicije. Turska je bila 5 vekova imperija na Kosovu, a NATO mislim da ipak NECE. Oteto-prokleto!
Preporuke:
21
2
65 nedelja, 19 april 2015 18:32
Autošovinizam i autofašizam
Pre bilo kakvog rata treba pobediti Drugosbijance, tu izdajničku zmiju koja nam živi u kući, zabraniti autošovinizam i autofašizam jednom za svagda!
Preporuke:
28
3
66 nedelja, 19 april 2015 18:38
Posmatrač - (2)
To je rađeno sa namerom da se izazove reakcija države, koja mora da zaštiti svoje građane. Zašto su Albanci odbjali više od 12 poziva za razgovore sa delegacijom iz republike Srbije u Prištini? Verovatno zato što su sa svojim mentorima iz zapadne Evrope i SAD-a već napravili plan za eskalaciju sukoba. Ti mentori, umesto da objektivno ocene stanje i događaje, napadaju vlast republike da koristi prekomernu silu. Ta sila je bila srazmerna uzroku koji je izazvao. Za to vreme se pripremaju za pretnju Srbiji oružanom intervencijom ako ne povuče snage sa Kosmeta. Šta znači povlačenje snaga, ako ne predaju pokrajine nelegalnim naoružanim teroristima. Iako je Srbija delom izašla u susret zahtevima, nađeni su razlozi da se izvrši oružana agrsija na državu. Iako su posle agresije nastali egzodusi svih civila, i Srba i Albanaca, uz pomoć medija, RTV i novina, prikazano je samo iseljavanje Albanaca uz dramatične slike sa granica. Zločini NATO avijacije su prikrivani a prikazivani srpski zločini.
Preporuke:
18
1
67 nedelja, 19 april 2015 18:49
Darko
Banditski brlog
Uzmimo da je ovo tačno. Ali zaboravljaš vekovni teror nad Srbima koji su vršili šiptari a sve pod patronatom turske vlasti. Pročitaj o tome knjigu "Ruski Konzul" od V.Draškovića.

Hvala na preporuci, knjigu sam pročitao. Teror nad srpskim stanovništvom uopšte nije sporan, ali, ako je tačno to što je Tucović pisao o srpskim zločinima (a voleo bih da je to izmišljotina) onda to ipak donekle menja stvari u poimanju odnosa između Srba i Albanaca.
Preporuke:
7
4
68 nedelja, 19 april 2015 19:10
Svetislav Kostić, sarajevski Srbin
Kukavice srbijansko kolabolaterske, direktno odgovorne da od Srebije ostalo samo jedno malo "s". neka vas je sram. Prekodrinskim Srbima takva politikantska blamaža ne bi nikada mogla da se dogodi. Poćevši od turskog okupatota u Srbiji, kada se srbijanski Srbi odijevali od glave do pete kao turski okupator, dok u BiH turski okupator i poturčeni ološ, današnji "bošnjaci", živjeli sa turčinama u bosanskim kasabama, a većina Srpkinja i Srba držali se svojih sela u koje jedva da kročio turski opanak, kakav današnji Srbi u Srbiji i dandas nose, sem takozvanih "lita".

I da se ne varamo, srbijanski Srbi vazda su sarađivali sa svojim okupatorom, što, na kraju krajeva i dan nas čine. poćevši od politikantskih hoštaplera, formata Vučića, izdajice svih izdajica. Dačića koji sto vjera promijenio. Dalje da ne nabrajam
Preporuke:
8
19
69 nedelja, 19 april 2015 19:16
Posmatrač - (3)
Brojna razaranja i kolektivnog ubijanja civila u pokretu su prikazivana kao nenamerna, usputna šteta. Pod pretnjom velikog razaranja Srbije prihvaćen je mirovni sporazum pod nepovoljnim uslovima za SRJ. Kosovo i Metohiju su morale da napuste oružane snage države a na njihovo mesto su došle snage NATO pakta kao faktički okupatori. To je za Albance bio znak da treba da ostvare svoje davno zacrtane ciljeva - da što više Srba i neAlbanaca proteraju sa Kosmeta. Iako su okupatori trebali da obezbede mir svim građanima, to je obezbeđeno samo Albancima. Drugi građani, Srbi i ostali su bili gotovo onemogućeni da se kreću a da ne rizikuju otmicu ili ubijanje od strane mnogih terorističkih grupa koje njihovi "oslobodioci" nazvaše borcima za slobodu. Nastalo je masovno iseljavanje Srba i drugih neAlbanaca. Napuštali su svoje kuće, imanja, stanove i radna mesta. Koliko je okupator obezbeđivao mir, pokazuje pogrom koji je organizovano izveden marta 2004. godine na celom Kosmetu.
Preporuke:
12
1
70 nedelja, 19 april 2015 19:17
Kosovo i Metohija su Srbija
,,Ištite najpre Carstvo Božije i pravdu Njegovu i sve će vam se dati.''Prva stvar što kod ovog otvorenog albanskog šoviniste upada u oči je najpre njegova laž, a zatim i glupost. Čitavši Lepajin tekst, prvo što vidim je ludački i kvazi trijumfalizam, ali i uverenje da je Zapad želeo da, tobože, zaštiti ,,jadne'' Albance na Kosovu i Metohiji, od srpskog ,,terora i genocida''. Svakom pomnijem izučavaocu istorije Kosova 20. veka, bi bilo jasno o kakvom se genocidu nad Albancima radi, kada je bilans života na kraju 20. i početku 21. veka, jasan- Albanaca je preko 95% na Kosovu i Metohiji, iako je samo nepunih 100 godina pre toga odnosna KiM bio takav da je Srba bilo nešto više nego Albanaca. Sledeća stvar koja je jasna kao dan da je NATO izvršio genocid ne samo nad Srbima, nego i nad ,,pobednicima'' Albancima. Dovoljno je videti epidemiju kancera, pa će nam sve biti jasno. NATO nas jeste vojno, ali pre svega, diplomatski-propagandno, nadjačao, ali proći će i njihovo (,,Žari, pali udbinski...
Preporuke:
8
1
71 nedelja, 19 april 2015 19:36
Neo
Neobična mi je ta tradicionalna osobina srpskih levičara da se velikodušno – „internacionalistički“ – odriču teritorija gde žive Srbi.
Poštovani gospodine Antoniću, u velikoj meri se slažem sa Vašom konstatacijom, ali Komunistički Pokret Srbije ( Komunistička Partija Srbije ) Kosovo i Metohiju smatra neotuđivim delom Srbije i ni pod kakvim uslovima nikada neće priznati otimanje Pokrajine. Ako se bilo kada bilo kakva "srpska" vlast pod bilo kojim izgovorom odluči na tako nešto, za nas članove KPS-a takva odluka je potpuno ništavna. KiM ćemo vratiti kad-tad u ustavno-pravni poredak Republike Srbije na bilo koji način.
Preporuke:
14
2
72 nedelja, 19 april 2015 19:40
Posmatrač - (4)
Oni koji su zaposeli teritoriju države Srbije u pokrajini Kosovu i Metohiji su bili nemoćni, ili nisu hteli, da zaustave pobesnele grupe u njihovim zlim namerama. Tada je uništeno dosta kuća i verskih objekata i ubijeno ili proterano dosta preostalog stanovništva. Tzv. KFOR nije preuzeo odgovornost za te zločine što je Albance još više učvrstilo u uverenju da je došlo vreme za ostvarivanje etnički čistog Kosmeta. Kasniji događaji, proglašenje nezavisnosti, preuzimanje vlasti od Unmika i Euleksa pokazuju krajnje namere separatista da se potpuno odvoje od države Srbije, koja ipak ima Rezoluciju 1244 SB UN kao dovoljnu za borbu za očuvanje pokrajine u okvire matične države. Albanci, sada u svojoj euforiji, treba da znaju da Kosovo i Metohija neće nikad biti samo njihova država. Neka ne misle da će, planski velikim natalitetom, zauzimati tuđu teritoriju. Ako već hoće proširenje eto im prijatelja u Evropi pa neka se tamo naseljavaju. To su i njihove ambicije da Evropa bude - Velika Albanija.
Preporuke:
17
1
73 nedelja, 19 april 2015 19:44
Kosovo i Metohija su Srbija
,,...doć' će red i na tvoju kulu!'' Uostalom, gde su sad sve one sile koje su tlačile srpski narod, nestale su. Nažalost, njihove ideje žive i opet napadaju na naš narod, ali proći će to sve. Naredna stavka, koja kod mene izaziva sumnju, je brojka od 13 hiljada civila, koju uporno ponavljaju, isti oni, koji šire laži o Srebrenici, Sarajevu, Krajini itd.- dakle Zapad, njihovi drugosrbijanski jurišnici i šiptarski poslušnici. To je dakle laž, i to laž, koja je Gebelsovski proizvedena! Ono što mene zanima jesu hladnjače! Da je to sve sa hladnjačama istina, a ne samo medijska manipulacija Zapada, preko Dosmanlija i ovakvih kvaziintelektualaca, Milošević bi bio osuđen mesec dana nakon početka suđenja, a ne ubijen, ko zna kako! Jer su Dosovci, time mahali i pretili i njemu i Šešelju, ali je prof. dr Šešelj to briljantno sve pobio i dokazao da su ti leševi naknadno dovoženi sa Kosova pod patronatom zapadnih diplomata. A zna se pouzdano da je OVK, ubijala svakog nelojalnog Albanca, pa je sigurno...
Preporuke:
7
3
74 nedelja, 19 april 2015 19:51
Banditski brlog
@ Autošovinizam i autofašizam

Pre bilo kakvog rata treba pobediti Drugosbijance, tu izdajničku zmiju koja nam živi u kući, zabraniti autošovinizam i autofašizam jednom za svagda![

Čemu toliki odijum prema Drugosrbijancima čoveče. Pa oni NISU glasali za izdajničku trojku Dačić - Vučić- Nikolić.
Jedini greh Drugosrbijanaca su oni prokleti "beli" izborni listići, koji su pripomogli da se ova trojka dočepa vlasti i da nam danas radi to što radi!
Preporuke:
7
3
75 nedelja, 19 april 2015 19:57
Kosovo i Metohija su Srbija
...pa ne čudi, da su te hladnjače korišćene da bi se tragovi zločina OVK uklonili i podmetnuli Srbima. Naravno, bilo je zločina i sa srpske strane i to niko ne sme da spori, ali su često žrtve, koje su ubrojane u civilne, bile ili uključene u OVK, pa kasnije lažno prikazivane civilima(setimo se Račka) ili bile živi štit UČK teroristima (1 od primera- Jašari)! Zatim, laži o tolikim silovanjima su već oprobane u BiH, no i danas, nakon 20 godina, nisu se održale, sem, kod pojedinih bolesnih umova, pa će tako biti i sa ovim podmetačinama. Silovanja je bilo, ali je njihov broj znatno manji i nisu vršena komadno, za razliku od UČK. Laži o silovanjima su kao laži italijanske ,,Republike'' da Srbi proteruju 5 miliona Šiptara sa Kosova ili da imaju logor od 100000 ljudi na stadionu u Prištini. Preci su isterivani,jer su bili najveći krvnici među Osmanlijama, pa su bežali glavom bez obzira bojeći se osvete.
Sa primitivcima i šovinistima, kao i sa rušiteljima grobalja se ne može pregovarati!KiM je srpsko!
Preporuke:
12
2
76 nedelja, 19 april 2015 20:06
Peter RV
Nije mi jasno zasto Antonic gubi vrijeme razgovarajuci sa ovim primitivcima !
Preporuke:
19
1
77 nedelja, 19 april 2015 20:56
Zoran Rakić
Svetislav Kostić
Na osnovu tvojih komentara, ja bih bih pre pomislio da si ti neki Mehmed ili Ante, a ne Svetislav. Pre nego što nastaviš da vređaš nas Srbe iz Srbije, prvo objasni zašto vi zapadno od Drine niste u Drugom sv. ratu oslobodili Jasenovac i ostale logore, umesto što ste sledili Josipa Broza, zašto ste nam istog doveli 1944. i zašto ste ga podržavali svih godina posle rata (vi izvan Srbije ste mnogo više vladali Srbijom, nego mi odavde)? Mrzeti delove svog naroda nije normalno i zbog takvih kao ti i postoje podele u našem narodu.
Izvinjavam se što se moj komentar ne odnosi neposredno na temu teksta, ali je vređanje Srba istočno od Drine, od strane pomenute osobe, zaista preterano.
Preporuke:
18
1
78 nedelja, 19 april 2015 21:00
Prolaznik
@ Svetislav Kostić, sarajevski Srbin

Da nije bilo I i II srpskog ustanka u Srbiji, Omer paše Latasa, Austrougarske Aneksije BiH, Balkanskih i I Velikog rata vi biste bili i dalje turska (Rumelijska) ili austrougarska provincija. A da vam S. Milošević u Dejtonu nije uokvirio državu RS imali bi mudžahedine kao komšije da pijete tursku kahvu ili čaj.
Preporuke:
21
2
79 nedelja, 19 april 2015 21:14
Manjina
Svi mogu biti manjina osim nas srba ? Mi smo nebeski narod i ono što mi hoćemo ostali moraju prihvatiti.
Preporuke:
5
14
80 nedelja, 19 april 2015 22:00
Beograđanin
Da, Slobodane, uživaju kao da je pobeda bila njihova, a ne američka (mada je pitanje koliko je pobeda bila tada, a koliko oktobra 2000. godine).

I ne pitaju se ko je pravi gazda u onome što misle da je njihova kuća. Ovde je primereno citirati onu staru izreku: 'Drumovi će poželeti Turaka, ali Turaka više biti neće'.
Preporuke:
15
0
81 nedelja, 19 april 2015 22:34
covek iz loznice
sa druge strane barikade je.....NEPRIJATELJ!SVAKI,BUKVALNO SVAKI SIPTAR JE NEPRIJATELJ!I TO...BEZ IZUZETKA!isto tako,mogu slobodno da kazem...s druge strane barikade u BIH,..su neprijatelji!o hrvatskoj,gde je taj ..S DRUGE STRANE NEPRIJATELJ,URADIO S MOJIM NARODOM,TO STO JE URADIO,A TO JE,CAK I GORE NO STO JE URADIO ANTE PAVELIC!CIFRE,BROJKE GOVORE!KO TO U SRBIJI(mislim od SRBA)NE VIDI,SLOBODNO MOGU DA KAZEM...TU NEMA NI I OD INTERNACIONALIZMA,DEMOKRATIJE,TAJ KOJI U SRBIJI KAZE DRUGACIJE,TAJ BI PRODAO RODJENU MATER,PORODICU,FAMILIJU,ZA NOVAC!O TAKVIM NECU DA TROSIM NI RECI NI VREME!
Preporuke:
10
0
82 nedelja, 19 april 2015 22:59
Stojan
Ako im ovako zbore intelektualci, sta ocekivati od ostalih.Glavni istorijski izvori za njih su secanja njihovih baba.Pa, i nama su dede i babe pricale o proslosti,ali ne bajke.Isuvise je mali period od dvestotinak godina,a da ne bismo znali ko je ziveo oko Nisa, Prokuplja...Toliko jadno,neutemeljeno,da nije vredno komentara,ali ovolika doza gluposti iritira,pa ne mozes da odcutis.Drugo, pored ostalih budalastina, neistina,ili bolje receno,gnusnih lazi,pominje i 30000-40000 silovanih siptarskih zena,a, kao posledicu toga(vidi nesrazmere),na stotine porodicnih drama.Jednom recju,jedna teska inferiornost,proizisla iz kompleksa poludivljih plemena,koja,uz pomoc mocnog SATANE hoce da izigrava drzavotvorni narod.
Preporuke:
12
1
83 nedelja, 19 april 2015 23:23
Observantes
Biološki šiptarski recept (taktički jak ali koji ne može daleko da dobaci, dakle državotvorno) je za antisrpske stratege bio jedinstvena šansa da se iskoristi za terorizam, sada već vekovni, koji iscrpljuje i destabilizuje bilo koju, bilo kakvu i bilo koliku srpsku državu. Trajnost i stalnost srpskog ne - mira je naslov strateškog antisrpskog koncepta! Taj koncept su već definisale generacije srpskih istoriografa i nisu ekskluzivitet sadašnjeg trenutka. Taj koncept je danas samo vidljiv sa svom svojom antisrpskom brutalnošću.
Preporuke:
15
1
84 ponedeljak, 20 april 2015 05:16
Mile
Dogodine u Prizrenu?A što ne ove godine?
Preporuke:
7
2
85 ponedeljak, 20 april 2015 08:45
kosta
Jos jednom imamo dokaz kako zavrsava pokusaj ljudskog razgovora sa Albancima. Dok im Amerikanci glume starijeg brata koji im odobrava svaki postupak, a prethodno nahuskava na svaki korak, dobro je da Srbe na Kosovu i dalje ne tretiraju kao magacin rezervnih organa. Nema dijaloga sa njima. Ne zaludjujte se. To je kao kad bi pomirivali mungosa i zmiju.
Preporuke:
11
1
86 ponedeljak, 20 april 2015 10:02
Hadi Hajdari
Smatram da Antonić nije pogrešio što se upustio u ovaj razgovor.Time je definitivno isprovocirao šiptara da kaže ono što misli.On u stvari ništa i ne misli nego ponavlja propagandne stereotipe koje primenjuju i BH muslimani.Turska koja je mnogo nestabilnija nego što to izgleda dodatni je faktor slabosti šiptara.Iako izhleda da Turska gradi neki neoosmanizam ona se u stvari još nije ni raspala,šiptari i BH muslimani su ostaci Turske i politički turci koji zbog toga ne mogu da se formiraju kao nacije.Šiptari zaboravljaju i to da Bondstil nije šoptarska nego američka baza i da su šiptari u stvari političko ništa isto kao i BH muslimani.Prema tome oni se hrane iluzijama i žive od iluzija želeći da e formiraju kao nacija, dubinski svesni da to nisu, na osnovu parazitiranja nad Srbima ali to ne mogu jer naprimer nisu Sloveni.Mislim da nama SRbima treba malo više optimizma i da će stvari doći na svoje mesto.Uvek se pojavi neki Staljin ili Putin ili Milošević koji poremeti planove zapadnih krvnika
Preporuke:
16
1
87 ponedeljak, 20 april 2015 10:57
Vuk
Mislim da je ovde Gospodin Antonic pogresio u odabiru formata dijaloga.
Preporuke:
6
1
88 ponedeljak, 20 april 2015 10:57
Dule
vojna pobeda NATO nad Srbima iz 1999


Ono što bi Šiptarima trebalo naglašavati je da nisu samo Srbi pobeđeni te 1999. godine nego svi građani te nesrećne SRJ zato što je rat NATO-a protiv SRJ tehnički bio i nuklearan a nuklearne bombe su preko 90% bačene na Kosovo i Metohiju. Neverovatno kako se krije i zataškava ovaj podatak a javnost se čudi ogromnim povećanjem broja obolelih od raka.
Preporuke:
15
0
89 ponedeljak, 20 april 2015 15:28
Živorad
@Svetislav Kostić, sarajevski Srbin

I da se ne varamo, srbijanski Srbi vazda su sarađivali sa svojim okupatorom, što, na kraju krajeva i dan nas čine. poćevši od politikantskih hoštaplera, formata Vučića, izdajice svih izdajica. Dačića koji sto vjera promijenio.

SRBI IZ SRBIJE SU TOLIKO SARAĐIVALI DA SU PROTERALI SVE NjIHOVO IZ SRBIJE, A VI STE SE TOLIKO BUNILI DA IH I DAN DANAS INMA I TO VIŠE OD VAS.
KOJE NELOGIČNOST, CRNI CRNjANINE, KAO DA SI REKO 2 I 2 SU 6
Preporuke:
8
0
90 ponedeljak, 20 april 2015 16:29
samo
Kuće i čitava sela su pretvorena u pepeo, nenaoružano i nedužno stanovništvo je masovno masakrirano, neverovatni akti nasilja, pljačke i surovosti svake vrste — to su sredstva koja je primenjivala i još uvek primenjuje srpsko-crnogorska vojska, u cilju potpunog preinačenja etničkog karaktera oblasti naseljenih isključivo Albancima.

Izveštaj međunarodne komisije 1912
Preporuke:
3
7
91 ponedeljak, 20 april 2015 16:31
pera
@Svetislav Kostić, sarajevski Srbin

Sarajevski Srbin, a ne bivsi sarajevski Srbin?
Preporuke:
7
0
92 ponedeljak, 20 april 2015 17:22
@ CAMO
Imali su Srbi priliku da se uvere koliko su pouzdani izveštaji medjunarodnih komisija, a taj iz 1912.je prethodio planiranom progonu Srba sa Kosova i Metohije. Najveća katolička katedrala na Balkanu sagradjena u Prištini posle bombardovanja 1999. jasno govori ko je odgovoran za vekovni egzodus Srba i ko je stavio šapu na našu zemlju.
Preporuke:
4
1
93 ponedeljak, 20 april 2015 18:10
Prolaznik
@ samo

Dali ste se možda zapitali kako su ti Albanci stigli u središnje delove Srbije? Zar ih nisu dovodile i naseljavale turske okupacione vlasti da im budu sluge, jer u buntovne Srbe, naravno, nisu imali poverenja? Kada su Turci tokom Balkanskih ratova isterani sa srpske zemlje, sigurno nisu ostavljane turske sluge: čobani, konjušari, ratari, baštovani i sl. Pošto ih je turski okupator dovodio u srpske krajeve počev od naseljavanja na Kosovu i Metohiji pa do, kako se tvrdi, čak do Niša, razumljivo je da oslobodioci svoje zemlje nisu smeli da ostave te Albance (Shqiptare) koji su, uz zaštitu gospodara, i sami predstavljali (niže) gospodare za srpsku raju.
Preporuke:
6
0
94 ponedeljak, 20 april 2015 19:26
samo
Slažem se i da su Albanci činili zločine nad Srbima za vreme Turske- naročito za Velikih seoba. Ali i Srbi nad Albancima( ostavite se toga- sve je propaganda, sve odričemo, Vatikan, zavera itd...ako tvrde i Turci za Jermene i Hrvati za Srbe u Jasenovcu). E, ako je tako, onda se moramo odreći uloge pasivne žrtve kojoj je učinjena nepravda. Nema jedne žrtve u odnosima Srba i Albanaca. E, ako ćemo tako, onda budimo pošteni i prihvatimo moralni relativizam poput onog primitivnog čoveka koga pitaju: Šta je loše? Loše kad moj komšija ubije, zakolje i pojede moju kravu. A šta je dobro? Dobro kad ja pojedem, ubijem i zakoljem njegovu kravu.
Preporuke:
2
6
95 ponedeljak, 20 april 2015 19:47
...
Nije nacionalizam slepo obožavanje sopstvene nacije, već i poznavanje njenih mana. A nismo ni mi cvećke.
Zločini četnika i partizana jednih nad drugima često nisu zaostajali za nemačkim. Blagi Italijani često su se zgražavali nad divljaštvima za koje smo sposobni( i setite se, Ratko Mladić govorio je kako su njega i majku Italijani spasili od sigurne smrti, kada su ih četnici zatvorili u štalu i hteli da ih zapale)
Mnogi nasi ljudi nose u sebi nasledjen kompleks odmetnika i stradalnika, covek akome je ucinjeno krivo, koga progone na pravdi Boga zli neprijatelji pravde i postenja. On se svidja sebi u toj ulozi i spreman je zaista da se zrvtvuje za nju, i odrice se mnogo mnogo cega( Ivo Andric)
Preporuke:
1
1
96 ponedeljak, 20 april 2015 22:12
fristajlo
samo
Šta je loše? Loše kad moj komšija ubije, zakolje i pojede moju kravu. A šta je dobro? Dobro kad ja pojedem, ubijem i zakoljem njegovu kravu.

Aha...
Zaboravili ste da navedete i aspekt krave; to bi tek bilo objektivno, mada bi onda otišli u hinduistički pristup...
Nema ovde mnogo filosofije.
Postoje istorijski potvrđena fakta, dokazi i svedočenja. Spekulacije, koje fabrikuju neki spolja iz očiglednog interesa, kojim "pokrivaju" svoje nazakonito mešanje u unutrašnje poslove suverenih država ne mogu se uzimati u obzir, pa govoriti o "objektivnom" pristupu.
Srbija nikad nije bila u milosti zapada; nikad.
Gde su, onda, bili ti "dokazi" do sad?
Osim u glavama spin-doktora, naravno...
Preporuke:
2
1
97 ponedeljak, 20 april 2015 23:06
!!!
Pobijeno je otprilike 13 hiljada civila


To je laž, Hjumen rajts votč govori od 1.500 do 2.000
albanski žrtva što civila što UČK bandita a mislim da i međusobne obračune tu ubrojavaju. Izgleda "kolega" udesetostručio broj kao i obično. O broju silovanih žena famoznih 40.000 o tome i da ne govorim, možda bi se trebala studija izvodljivosti napraviti. Ali najbitnije u njegovom odgovoru je da se nevidi ni trunka spremnost za pomirljiv razgovor nego samo cinički prezir i mržnja. Sve više sam uvereniji da je albancima mesto u Albaniji a ne u Srbiji pogotovo kad neznaju da cene gostoprimstvo.
Preporuke:
1
0
98 ponedeljak, 20 april 2015 23:55
Prolaznik
@ ...
"Mnogi nasi ljudi nose u sebi nasledjen kompleks odmetnika i stradalnika, coveka kome je ucinjeno krivo, koga progone na pravdi Boga zli neprijatelji pravde i postenja. On se svidja sebi u toj ulozi i spreman je zaista da se zrtvuje za nju, i odrice se mnogo cega (Ivo Andric)"

Ivo Andrić je to lepo zapazio i opisao. Samo što to nije samo kompleks, nego su ga okolnosti u životu nagnali na takvo ponašanje. Možda bi se mogao nazvati i urodjenim refleksom. Zar dogadjaji u bližoj i daljoj istoriji ovih prostora, Balkana, nisu takvi? Često smo bili stradalnici i, silom prilika, odmetnici. Sad, da li smo se uživeli u takve uloge, pitanje je za raspravu. Zar je Stari Vujadin otišao u hajduke da bi se dokazivao, ili su ga na to naterali turski zulumi? On je prvo bio stradalnik, pa onda odmetnik. Nisam siguran da je uživao u nekoj od tih uloga, ali, čini mi se da bi radije bio odmetnik. Danas je prisutna ta doktrina da Srbi i drugi narodi izmišljaju neprijatelje. Ali, oni su stvarni.
Preporuke:
5
0
99 utorak, 21 april 2015 10:37
Prečanin
@srpska sarma, a može i pasulj
Prema tome, NEKA BUDE ŠTO BITI NE MOŽE!"

Mi smo suviše često bili žrtve neoprezno izrečenih besmislica koje su bukvalno shvaćene i inertno ponavljane, tako da su se naselile u arhetip srpskog nacionalnog bića, zajedno sa lažnim mitovima, odakle pokazuju svoje kaustično dejstvo, u kriznim situacijama. Opasno je takve nebuloze govoriti narodu koji već ima problema sa uvažavanjem realnosti i objektivnim procenjivanjem odnosa snaga. Potomci autora besmislice priznali su Tačija, žive od šverca i progone Srbe i srpski jezik. Od nas ostalih očekuje se da sledimo bolesne (bolesnikove) pokliče. Veoma je opasno kad isti organizam napadnu tbc i lues.
Sa balijama se razgovara jezikom balistike. To je ono što MOŽE.
Preporuke:
6
1
100 utorak, 21 april 2015 11:34
Turas
- PROLAZNIČE- " Danas je prisutna ta doktrina da Srbi i drugi narodi izmišljaju neprijatelje. Ali, oni su stvarni " Budite precizni - srbske vlasti - subaše , sarađuju sa neprijateljima , a oni su stvarni neprijatelji SVOG naroda . Drugi narodi ne rade to tako intezivno kao naši podanici .
Preporuke:
6
1
101 utorak, 21 april 2015 14:05
ser joška
borba ilirskih bikova a gazde uživaju i klade se ..
pirinejski bar na koridi ponekad nekog nabodu, ali naši nikada ..
dok iliri ostanu goveda tako će da prolaze, kad se uljude i udruže, biće (opet) nešto od nas
važi za sve od Crnog do belog i jadranskog mora
Preporuke:
0
1
102 utorak, 21 april 2015 15:10
Prolaznik
@ ser joška

Jeste, ali na Balkanu ne žive samo "potomci" Ilira. Tu su živeli i žive Sloveni. A po istoričaru J. Deretiću, Srbi, kao najstariji narod u Evropi. Što se tiče svojatanja Ilira od strane današnjih Albanaca, i to je za diskusiju. Ima istoričara koji za postojbinu Albanaca pominju današnju Čečeniju. Po mentalitetu jednih i drugih ima osnova za takvu tvrdnju.
Preporuke:
7
0
103 sreda, 22 april 2015 01:18
nemanja srbin precanin-svetislavu kosticu
A odakle si ti Srbine iz Sarajeva dosao u Sarajevo?Bacile su te rode u centar Sarajeva?
Moj cukuncukun,tvoj cukuncukun i cukuncukun Srbijanca negde duvali u istu pistaljku na Kosovo ili Zabljaku pa put pod noge ovaj u centralnu Srbiju ,a moj i tvoj u Bosnu.I sad smo ja i ti nadmocni i prejaki u svakom smislu ,a ovaj Srbijanac los i nikakav.Pa kako od istog pretka na istom zabljaku ili na istom Srpsko kosovu,dodjosmo do potomaka koji valjaju i potomaka koji su nikakvi?

Sta Morava utice na kvalitet coveka negativno,a bosanske sume i krs na Dinari prosveti coveka da postane sinonim junastva i ljudstva?
Preporuke:
4
0
104 sreda, 22 april 2015 09:38
Šumadinac
@ nemanja srbin precanin-svetislavu kosticu

Uzalud se trudiš sa ovim tzv. "Srbinom iz Sarajeva". On je genetski modifikovan toliko da mu je sve oko njegove Bosne odvratno i jadno. Okupatori NATO sa svojim guvernerima su, za ovih 20 godina vladavine, uspeli da svojim sredstvima naprave prave zombije od nekih ljudi slabih karaktera. Samo možemo da ih žalimo. Nadajmo se da neće ozbiljno da oštete drevni srpski gen.
Preporuke:
7
0
105 sreda, 22 april 2015 13:10
ser joška
Prolaznik

baš si pogodio suštinu
Preporuke:
3
0
106 sreda, 22 april 2015 14:59
Bob
Selo kod Niša.
Javlja mi se, da će jednog dana postojati sela i prezimena Mitrovica, Prizren, Priština i slična, negde u istočnoj Anadoliji, tamo kod granice sa Irakom. Takođe, Skadar, Drač, Tirana...
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner